Als je jouw Unibet account wilt verwijderen, kun je dit doen in de ‘Bewerk Gegevens’-sectie van Mijn Account. Als je jouw account bij Unibet gaat verwijderen vragen ze om een reden, je bent uiteraard niet verplicht om dit in te vullen.
Hieronder leggen we uit hoe het sluiten van een account werkt – lees dit zorgvuldig door voordat je een beslissing neemt. Als je je account na sluiting opnieuw wilt openen, kun je contact met ons opnemen.
Zodra je je account sluit, kun je niet meer inloggen en mag je geen nieuw account aanmaken.
Geld dat in je account achterblijft, blijft behouden terwijl je account inactief is. Als je wilt, kun je geld opnemen voordat je je account sluit, of na sluiting opnemen door contact met ons op te nemen.
Openstaande weddenschappen worden zoals gebruikelijk afgehandeld.
Actieve bonussen of bonusaanbiedingen verlopen zoals normaal.
Het kan zijn dat je nog steeds bepaalde promotionele e-mails van Unibet ontvangt terwijl je account inactief is. Als je jezelf wilt uitschrijven van deze mailinglijst, neem dan contact op met de Unibet klantenservice.
Unibet account heropenen/weer activeren
Je kunt jouw Unibet account heropenen als:
Je het tijdelijk hebt uitgeschakeld. Neem in dit geval contact met onze klanten service op via de Live Chat. Het in afwachting is van verificatie en je account is vergrendeld. Controleer voor meer informatie je accountstatus en/of je e-mail inbox. Je hebt jezelf uitgesloten en de uitsluitingsperiode is afgelopen. Je hebt je account een tijdje niet gebruikt.
Je kunt jouw account echter niet heropenen als:
Je jezelf hebt uitgesloten, en de uitsluitingsperiode nog loopt of permanent is. Je account op ons initiatief is gesloten, waarvan je op de hoogte bent gesteld door ons. Je account om wettelijke reden is gesloten.
Mijn Unibet account is geblokkeerd
Er zijn verschillende redenen waarom je mogelijk niet kunt inloggen bij Unibet:
Je hebt je wachtwoord verkeerd ingevoerd: Als je je wachtwoord 5 keer verkeerd invoert, wordt je account tijdelijk geblokkeerd. Wacht 5 minuten en probeer het opnieuw, of klik op de “Wachtwoord vergeten?” link in het inlogscherm om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Je hebt jezelf uitgesloten van het spelen bij Unibet: Als je een zelf uitsluiting hebt aangevraagd, kun je niet inloggen op je account. Een zelf uitsluiting kan niet vroegtijdig worden beëindigd. Om te weten wanneer je zelf uitsluiting eindigt, probeer in te loggen op je account en er verschijnt een pop-upvenster met de datum en tijd van de zelf uitsluiting.
Je account is momenteel niet beschikbaar: Wanneer je probeert in te loggen, verschijnt er een foutmelding die zegt “Je account is tijdelijk niet beschikbaar”. Controleer je e-mail voor meer informatie over de reden van de blokkade en hoe je opnieuw toegang kunt krijgen tot je account.